Ugrás a fő tartalomra

Ti mit csináltok a régi törölközővel?

Azért kérdezem tőletek, mert érdekel, vajon ki mire használja. Én egyenlőre csak rakosgattam őket ide-oda, de kíváncsi voltam, mit is lehetne még kezdeni velük. Hisz mikor törölközni már nem annyira jó, vagy mert elhasználódott, vagy mert már eldurvult az anyaga, attól azért még nem kell kidobni. Biztos, hogy jó másra is az esetleges kocsimosáson vagy a felmosáson kívül. Gondoltam utánanézek kinek, milyen elképzelése van erre. Michele Pacey, Michele made me blogján találtam egy pár lehetséges megoldást, melyet szeretnék megmutatni nektek. Az egyes ötletek elkészítési módját megtaláljátok Michele oldalán, a képek felett lévő megnevezésre kattintva.

 


Forrás fent megjelölve.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esővízgyűjtő - csináld magad

A víz óriási kincs. Ennek megfelelően az esővíz hasznosítása a mai világban szinte elengedhetetlen, főleg kertes házaknál. Sokféle módja lehet, hogyan gyűjtsük. Most az egyiket szeretném megosztani veletek, melyet Kathy C. blogján találtam. A folyamatot lépésről lépésre megtaláljátok itt . Forrás fent jelölve.

Kreatív lépcsőkorlát

Íme egy kreatív lépcsőkorlát. A közbenső elemek helyett itt kötél van, melyet kampók és horgok segítségével rögzítettek, illetve feszítettek ki. Ötletes és jól is néz ki. Forrást a képre kattintva találjátok.

Farsangi jelmez - dinoszaurusz

Bár még csak január van és épp, hogy leszedésre került a karácsonyfa (nálunk ez csak a hétvégén történik meg), de akinek kicsi gyermeke van, az máris a farsangon gondolkodik. Nemhiába, a gyerekek mellett nem lehet unatkozni. Egyik projektet követi a másik. Ez nálunk sincs másként, kivéve, hogy egyenlőre úgy néz ki, hogy a jelmez nem változik. A fiam idén is dinoszaurusz szeretne lenni. Mondhatni hagyományőrző... :-)