Ugrás a fő tartalomra

Farsangi jelmez - dinoszaurusz

Bár még csak január van és épp, hogy leszedésre került a karácsonyfa (nálunk ez csak a hétvégén történik meg), de akinek kicsi gyermeke van, az máris a farsangon gondolkodik. Nemhiába, a gyerekek mellett nem lehet unatkozni. Egyik projektet követi a másik.
Ez nálunk sincs másként, kivéve, hogy egyenlőre úgy néz ki, hogy a jelmez nem változik. A fiam idén is dinoszaurusz szeretne lenni. Mondhatni hagyományőrző... :-)

Amikor tavaly mondta, hogy az szeretne lenni, akkor először gondolkodtam, hogy is fogom ezt megoldani, de végül leültem megrajzoltam és a férjem unokahúga, Andi megvarrta. Szabásmintának az egyik melegítő nadrágját és kapucnis felsőjét választottam. A farkincája szivacsdarabokkal van kitömve, így megtartja az alakját. Az eredmény szerintem jó lett. Végül is a fiam imádta, imádja és ez a lényeg. Már most készül, hogy a hangja az idei farsangon élethű legyen hozzá..... :-)



A kép és a leírás saját tulajdon.



Megjegyzések

Unknown üzenete…
Szia az lenne a kèrdèsem h nem adod el a jelmezt?
Edina üzenete…
Szia,
valószínűleg már nem aktuális, de azért válaszolok. :)A dinó jelmez idő közben már krokodil jelmezzé is átalakult. Jelenleg is megújuló fázisára vár. De köszönöm az érdeklődésedet.. :)
Üdv,
Edina

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Esővízgyűjtő - csináld magad

A víz óriási kincs. Ennek megfelelően az esővíz hasznosítása a mai világban szinte elengedhetetlen, főleg kertes házaknál. Sokféle módja lehet, hogyan gyűjtsük. Most az egyiket szeretném megosztani veletek, melyet Kathy C. blogján találtam. A folyamatot lépésről lépésre megtaláljátok itt . Forrás fent jelölve.

Kreatív lépcsőkorlát

Íme egy kreatív lépcsőkorlát. A közbenső elemek helyett itt kötél van, melyet kampók és horgok segítségével rögzítettek, illetve feszítettek ki. Ötletes és jól is néz ki. Forrást a képre kattintva találjátok.